вторник, 8 февруари 2011 г.

чисто ново кресло

Здравейте отново!
Явно немога да стоя без да правя нещо, затова реших да се пробвам с едно старо кресло, което стоеше в гаража от доста време. Ако не се получи...не губя нищо, защото и без това щяхме да го изхвърлим. С налични материали и с помощ от приятел за останалите материали...почти без пари се получи това:




Така изглеждаше креслото в началото. Причината за този вид, е едно от кучетата ни. Когато беше болно и трябваше да стои в къщи на топло, спеше върху това кресло. Изкарваше си нервите на него...беше изяло дунапрена :)



И така започнах с разфасоването...



Оригиналния модел беше с подлакътници, а аз исках новия да няма, затова сложих триъгълни детайли, които да заздравят конструкцията (естествено тука си трябваше и мъжка ръка),също така байцвах металната част, защото имаше малко ръжда на места. А причината за ръждата беше майка ми, която беше решила да пере креслото с дворния маркуч за трева.


Това бяха нужните инструменти и материали





За цялата поредност на поставяне на материалите, следвах оригиналната, която преди това си бях снимала докато разфасовах конструкцията. Трябваше да затворя дъното, за да скрия ластичните колани и всичко останало, което се виждаше отдолу.



И доста неочаквания поне за мен резултат...и тъй като много ми хареса, веднага му намерих място в къщи.Дори и декоративна възглавница му уших! Имам да довърша някой неща, като да боядисам краката и ушия дамаската на креслото, но все още не съм си избрала текстил. Идеята ми е да ушия калъф с връзки, който да се сваля за да се пере.Нещо по-романтик, фантастик. В момента дамаската на креслото е само "по чаршав" от стар спален комплект.

Няма коментари: