вторник, 31 юли 2012 г.

Liebster Blog Award

Идеята за тази награда произхожда от Германия и означава "Награда за любим блог". Предава се от блогър на блогър като начин да изразиш, че харесваш нечий блог и оценяваш старанието и труда на неговия собственик и искаш така да му помогнеш да спечели повече посетители. Тази награда се дава само на блогове с под 200 броя последователи. И само номинираните могат да номинират! 

Е аз имах щастието това да се случи и на мен за което много благодаря на Детелин Марков или Доди (за приятели и всички останали:) ...повелителя на дамските чанти и снимките без монтаж :))))))... с който дори сме от една зодия и не сме се самоунищожили все още! :) Подробности за играта може да научите от тук.

Разбира се, има някои правила, които трябва да спазвате, за да приеметe тази "награда":
1. Публикувайте връзка, която води до блога на Вашия номиниращ с някаква информация за него/нея в блога си.
2. Споделете 11 факта за себе си.
3. Отговорете на 11те въпроса, зададени от Вашия номинатор.
5. Напишете 11 въпроса за Вашите номинирани.
6. Номинирайте 11 блога, с по-малко от 200 последователи, като публикувате връзка към техните блогове в своя.
7. Уведомете номинираните за това, оставяйки коментар на блога им.
8. Не можете да номинирате номиниращият.
9. Добавете картинка на Liebster Blog Award на вашия сайт.
10.Не забравяйте да кажете на другите за какво е тази награда. 

1. За Доди

Казах каквото казах, ...скорпион! Не зная какво лошо виждат хората в тази зодия, но не сме лоши...ако не ни дразнят :) Останалото за Доди - тук.

2. Факти за мен

1. Много съм зла ако някой злоупотребява с моята добрина, съвестна до болка...прероден Робин Худ или Мускетар! Крада от богатите и давам на бедните :))))
2. Мисля че фразата "когато порасна" е измислена за мен, защото няма да ми се случи!
3.Обожавам сладолед и сладки неща и изпитвам истинско удоволствие да пия студена вода когато съм жадна :)
4.Завършила съм художествен текстил и не разпознавам платовете :))))
5.Работя като проектант или по друг начин казано дизайнер...всичко свързано с мебели и обзавеждане - учила съм го четири години в университета и още толкова преди това и щеше да бъде грях да не го работя, но никой не е по-образован от опита!
6."Цикното" е правилното произношение на името на блога ми и означава "дребно" на цигански език - прякор ми е от университските години.
7. Сутрин съм висока 159см; вечер - към 157см... това като пояснение към точка6; и в кръга на шегата, останалите размери - 90/60/80 - руса с наклон напред... от тежестта на 90-те см :)))))
8. Тази година ще навърша 30 и имам три бели косъма на главата. Ако е вярно, че белите коси за изживени щастливи моменти - значи съм стара нещастница :))))
9. Постоянно чета книги за чудесата, които предизвиква позитивното мислене у хората,... но с годините взех да се изчерпвам на позитивизъм, обаче се старая да се усмихвам дори и да не ми е весело. Явно живота здраво ме работи! Имаше един виц (в графа любимите на Милен)..."Ако усещаш парещ дъх във врата и остра болка в гъза, значи някой здраво те работи!"
10.Мечтая постоянно и все нещо искам.
11.Благодарна съм!

3.Въпросите на номиниращия 

Доди: Какво намираш за полезно от блогването и защо водиш твоя блог?
Аз: В началото не го осъзнавах, но полезното е това, че вдъхновявам... и то хора, които дори не познавам. Знам какво е нещо да те вдъхнови и да те кара да се движиш напред, да твориш, да постигаш...без значение за какво точно става въпрос. Пиша този блог, защото ми доставя удоволствие и защото няма ограничения и мога да говоря всякакви глупости.
Доди: Кое е мястото, което най-много обичаш?
Аз: Градината на мама... действа ми много релаксиращо.
Доди: Защо смяташ, че си нещо повече от останалите?
Аз: Типичен скорпион си Доди! Какво ли си казваш..."Хайде сега да я смачкам малко"..."да, тя сега ще напише нещо за световен мир и т.н. и ще я видя проста ли е или само така изглежда":)))))) Да ти кажа Доди, този въпрос е подвеждащ... няма вариант за отрицание! Няма еднакви хора - всеки с нещо е повече от другите! Аз например имам идеи и не ме е страх да ги използвам :)))
Доди: Какво мислиш, че е най-важното (в живота), защо и успяваш ли да го постигнеш?
Аз: Най-важното за мен съм Аз и семейството ми, защото само те остават с теб, когато си в труден период и само те ти мислят искрено добро. 
Доди: Какво мислиш за днешните тинейджъри?
Аз:  Смятам, че всеки трябва да има шанс да се открие като човек, дори и да не среща одобрение в очите на другите. Аз бих им дала шанс, нормално е да са различни... то и аз не съм отговаряла на "стандартите" от времето на баба ми и дядо ми.
Доди: Тиха музика и малъй Джемсън или шумно рок парти с много бира?
Аз: Алкохол вече не употребявам (след няколко неуспешни опита - дадох му шанс през пубертета и не излезе нищо добро), но за музиката - и двете.
Доди: Имаш ли си на представа, колко трудно се измислят 11 въпроса?
Аз: Звездите ми го говорят, че ще разбера :)))
Доди: Почивка в България или около светско пътешествие с кораб?
Аз: Кораб естествено! 
Доди: Какво мислиш за нудистите по обществените плажове и не смяташ ли, че голотията става все повече?
Аз: Ако някой смята, че има нещо по-различно, с което може да ме изненада - нека се опита! Нямам нищо против, но все още не мога да възприема гледката на малко дете играещо на плажа и чифт подскачащи силиконови гърди, обилно намазани с олио, на метър от него. Мисля че след време нищо няма да ни притеснява.
Доди:Смяташ ли, че са малко АРТ дейностите в България?
Аз: В никакъв случай... който търси -  намира!
Доди: На концерт на кой изпълнител искаш да отидеш без значение къде ще е?
Аз: Ох, трудна работа! Била съм на концерт на Стинг - много ми е любим и бих отишла пак.


4.Моите 11 въпроса към вас

1.Кое е най-тъжното нещо, което сте преживели?
2.Кое е най-веселото нещо, което сте изживели?
3.За какво не съжалявате?
4.Какво искате да направите с живота си?
5.На колко бири сте?
6.Колко са ви дълги краката? Ама сериозно искам да ги премерите! Трябва да намеря конкурент на Adriana Sklenaříková. 
7. Кажете ми един виц.
8. Как виждате света след 100 години?
9. Опишете се с три думи, които бихте написали и на надгробната си плоча :)
10. От къде идват бебетата? Или нещата както на вас са ви ги обяснили.
11.Какво още смятате, че изпуснах да ви питам?

5.Моите номинирани блогове са:

1.Неси  от Sense of Chanel
2. Яна от malukindian'shandmade stuff
3. Риа от FavoritElements
4. Еличката от elichkata.blogspot.com 
5. Lina от lisforlina.blogspot.com
6. Софи от feelingsbysophie.blogspot.com
7.Мъхчето от gorskimah.blogspot.com 
8. Нели от nellyshandmade.blogspot.com
9. Анна от tilli-milli.blogspot.com 
10. Ана Динкова от ankabanka.wordpress.com 
11. Последно, но не по място Artandchic.blogspot.com
 Напълно дамски списък! 








8 коментара:

Nelly's handmade каза...

Първо, искам да ти благодаря за номинацията! Изненада ме изключително приятно :) Инициативата е наистина интересна... и полезна :) Благодаря ти отново :)

Анонимен каза...

Vsichkite ti postove sa mnogo hubavi i ideini,chakam gi s netyrpenie,prodyljavai vyv syshtiq dyx :)

Detelin Markov каза...

Ха-ха, честно цял ден "не ми е ден", но го оправи точно в последната му минута! Да видим:
1. Въх, няма да ти казвам, колко рядко някой ползва съчетанието Детелин Марков, като почнах да чета се зачудих дали съм аз, но си ми сложила и снимката. :)
2. Така значи, властелина на чантите добре, ама снимките... прободе ме в сърцето. :(
3. Скорпион! Хаха, поредния скорпион в блог обществото. Каквото и да кажа ще е малко, но сложи голяма усмивка на лицето ми с тази дума!

Радвам се, че си се включила. Ето покрай нещо намерих ощя някой интересен блог, който до сега ми е обягвал.
Доди, доволен от отговорите, нядявам се, че и другите ще продължат с разпространението на идеята.
Поздрави, скорпион-ке :)

Мира Спасова каза...

На номинираните - честито :)
Ciknoto - поздравявам те за страхотния блог, и ти пожелавам успех в конкурса и бъдещо творческо вдъхновение :)

Мира

Vanya каза...

Еее Доди, шегувам се за снимките ти :)))) Онази коледната на катедралата ми е любима! Пожелавам ти един страхотен фотоапарат с много копчета и лупи отпред за следващата коледа! Това ще бъде края на сапунерките :))))

Detelin Markov каза...

Дано, дано ;)

Ana каза...

Благодаря за номинацията :) съвсем съвсем неочаквана

Lina каза...

Благодаря за номинацията и за вниманието :-)