сряда, 17 май 2017 г.

Стойки за таблети "ню донейшън едишън" 2017

 Някой веднъж ми спомена, че пролетно време се активизират "ненормалниците" (разбирайте хората с психични отклонения) и разбрах, че явно не съм от тях, а за такава се имах (тук сега трябва да усетите нотка на голямо разочарование от личностно неудовлетворение)!  Пролетта почти свърши , а аз чак сега получих някакво творческо вдъхновение. Ако не ме разбирате -да знаете нищо ви няма!  "Какво е искал да каже авторът?" ми е травма от детството " (любим бисер от facebook). 
Така де, след като се активизирах със закъснение, ще започна с една благотворителна кауза. Парите никога няма да са ми достатъчно за да реализирам всичко, което искам - нали съм жена, пък и скорпион, пък и нетърпелива, затова реших да свърша нещо по-полезно от това само да искам. От време на време блога се използва и за добро!

Направих няколко нови дървени стойки за таблети, които искам да продам, на стойност каквато вие си изберете! Събраните пари ще отидат в дарителската сметка на едно момченце на име Гого с диагноза "Детска церебрална парализа"(ДЦП). Ако искате да разберете повече за него може да посетите фейсбук страницата, на която се събират средства, чрез благотворителен базар в подкрепа на Гого. Не го познавам лично, но имам дете, за което бих направила и невъзможното и зная че за децата - или всичко или всичко :)
Куриерските разходи поемам аз до офис на Еконт или Спиди, който както го пожелае. Може и лично предаване, стига ракетите ни да са в подходяща траектория, затова пишете в коментари или на моята поща vania_v_dimitrova@abv.bg.
Сега... как от дъсчица (размер 25x10см) направена с труда на няколко души (не само от мен ;)...
...става нещо уникално (ееее за това заслугата си е само на моите ръце :)))))) да бъда и малко нескромна, но то на черното не можеш да кажеш бяло :))))) "Умре ми циганката"...













... Сега съвсем сериозно!
В момента налични за продажба в подкрепа на Гого са пет стойки:
* Папагала; *Пчелната пита; *Звездата на Давид и разните там кръгове;*Октопода; *Еленът;
Другите(*Черепа и *Птицата) са подарени на заслужили хора, но ако някой много иска някоя определена мога да му я направя, приблизително същата :), защото имам още две неизрисувани заготовки за стойки.
Благодаря Ви!

Няма коментари: