вторник, 29 март 2011 г.

before and after

Искам да Ви покажа как изглеждаше нашата дневна, преди "Нашествието на възглавничките".



И няколко весели снимки по време на разкрасяването. Беше пълна бъркотия! Всичко бяхме събрали в средата на стаята(то другаде нямаше къде), малка част мебели в кухнята и на терасата. Сваляхме тапети и боядисвахме с латекс около всички тези мебели. Спяхме в средата на стаята под балдахин от найлон (който пазеше да не изцапаме с латекса), нямаше никакво значение къде са ми чорапите?!? Всичко трябваше да свършим в рамките на четири почивни дни (имаше празници и бяхме отпуска). Успяхме!


Към тези снимки съм добавила и поставянето на ламинирания паркет (купихме го на промоция за 6,90лв/кв.м или 3,53евро/кв.м), който отново редихме сами. Това стана няколко месеца след боядисването на стените (през следващата отпуска). Решихме да го редим върху мокета, защото се опасявахме, че ще отнеме доста време ако махаме и него, пък там е доста сложно ако е добре залепен.
Тези последните снимки са ми от любимите. На тази вляво се вижда изтъркания ни мокет, имаше също и петна от боя и знам ли още какво по него(тези не сме ги направили ние:). Тази снимка вдясно е произведение на страхотната, инженерна мисъл на моя Милен. Ще ми се кара за това :))) Това всъщност си беше един много удобен стол ( това сега е за да замажа положението ;), с регулиране наклона на облегалката, направен от седалката на първия му автомобил в комбинация с въртящ се крак от кресло. Едвам го накарах да го махнем, чак на мен ми стана мъчно да го гледам до кофите за боклук. Но след няма и десет минути, откакто го изхвърлихме и вече липсваше. Явно новият му, щастлив собственик си е напазарувал от "OUTLET store"-a :)))

2 коментара:

Sense Of Chanel каза...

Невероятна си. Определено имаш усет за нещата!

Vanya каза...

Много мило! Благодаря ти!