вторник, 13 май 2014 г.

Конзолна маса

Конзолната маса е една от онези масички, които стоят в антрето на жилищата и се използват основно за поставяне на декоративни предмети на тях. Може и вази със свежи цветя или ключовете от входната врата. Убедена съм, че знаете за какво става въпрос, но аз да си попиша малко :) Този тип маси могат да се използват и като тоалетки или писалища. С картинки казано, ето това е въпросната маса:

http://bakedinthesouth.com/2012/07/vintage-charm/
www.wayfair.com/modern-wood-console-table-th.html
https://www.flickr.com/photos/33094471@N02/3631730372
www.pinterest.com/pin/423127327462266160/
Първите бяха само за вдъхновение, а ето тази е нашата маса. Естествено е че нещо не и е наред! :) Мен нагласените мебели не ме привличат толкова, колкото тези с потенциал. Сега ще ви покажа как разгърнахме този тук! Размерите и са 915/545/H770мм.
Масата имаше чудесна интарзия по плота и чекмеджетата и това беше причината да я купя, но канта на лицевата част беше че отчупил и имаше няколко малки дефекта от удари тук там.
 Естествено Милен ми залепи нов дъбов кант, а аз си поиграх с виброшлайфа и кита за дърво.

 Няма да обяснявам... не, не ще обясня, как ми се отели вола докато махна това "хай-глосси" покритие по масата. С шлайфа не се получи, затова всичко по плота и чекмеджетата - на ръка с шкурката, докато стигна до естествения цвят на фурнира най-отдолу. 

Ама пък стана супер :) Много исках да я боядисам в един цвят, който видях някъде в интернет пространството. Нещо подобно на червено-розово-праскова, ама и аз не знам, как точно да ви го опиша освен, че го няма в нашите магазини. Не и при боите за дърво! Затова си направих сама цвета! Нали знаете как става - малко син с малко жълт цвят и ето ти "тревно" зелено :))))
 В моя случай цветовете са червен, оранж и бял, но пропорциите изцяло на око, докато се получи. Оставих хубавата интарзия небоядисана, че сърце не ми даваше да крия това. Само като се замисля, че някой си е играл да напасне шарките на дървесината и аз отгоре с четката - пляс, пляс :) Никога!

 И се получи точно този цвят, който исках. Аз като господина със сайдера ще го кръстя прасковено-малиново-червен, или за кратко "ПичМалЧе колор"! Ще трябва да го патентовам това :) 
 А плота стана много добре като махнах лака, но естествено се промени като го лакирах пак, но вече не беше онова гланцово червеникаво-кафяво което беше, а доста по-светла негова идея :)

 После няколко пъти минах с шкурката, пак лак и пак шкурка, че да стане гладко както си трябва.
 За да е още по-интересна масата, протърках боята на места с шкурка, за да я състаря.

 После като слагах дръжките обратно видях, че на тях пише 1438. Дали това е годината на производство? Ако е така мисля, че от предаването "Ловци на реликви" по History channel вече няма да искат да я купят, защото съм я обезценила с това моето боядисване :))))) А можеше да паднат пари като за антика ;) Е явно ще си остана с надеждите от Българския спортен тотализатор. Никога не се знае кога пак ще се повторят числата два поредни тиража? :)))))
 И така се получи тази масичка. Вече не толкова ценна, но по-добре използваема!

 И разбира се - фотосесията!




Дано ви харесва, защото на живо е още по-симпатична :)))) Продавам я ето тук.

5 коментара:

Classy~ каза...

Олеее колко е хубава! Ама спрете се вече бе хора, очи не ми останаха от нещата които правите. Специално реших предния пост да не го коментирам, защото ставам досадна вече, обаче като видях масичката и пак не ме сдържа. Страхотно се е получила! Най-откровенно заявявам, че в началото не би ми хванала окото, още по-малко пък в последствие да избера този цвят, обаче как ги виждаш в перспектива нещата е просот уникално! Съжалявам че звучи толкова завъртяно, не мога да сваря да пиша всичко което ми идва на ум :D
Ох обаче сериозно сега, толкова е цветна и прекрасна и си и придала един нов и необикновен чар! Само мога да си представя как стои на живо у вас, и като знам какви други неща си си правила за дома, и колко ви е хубаво и уютно ми се ще да се преселя у вас. Значи, много добре се разбирам с деца, казвам ти, страхотна детегледачка съм :D

Със здраве да и се радвате!
Поздрави
Ивс

Unknown каза...

Невероятни сте, наистина....музика за очите и много вдъхновяващо за всички нас, които ви следим :):):):):) Продължавайте и нека музата да бъде винаги с вас :) хихихих

Vanya каза...

Ееее благодаря! За детегледачки винаги ще се намери местенце :)

R каза...

Браво, много е хубава масичката, но най-вече защото ти имаш невероятен талант!

Анонимен каза...

Развалили сте хубавата маса.