понеделник, 9 февруари 2015 г.

освежаване на мебели по моя начин

 Ще споделя с вас един "проект" над който работих тази зима. За мен беше и голямо удоволствие, и леко вълнение, може би защото понякога съм неуверена в себе си и изпитвах притеснение дали ще се справя. Не съм от този тип хора, които са убедени, че техния нос е най-високо вдигнат и има защо, а същевременно в очите на другите са на нивото на колената им. Ако ме разбрахте добре, защото аз не се :))) Правя каквото мога и доколкото мога! Много ми се иска да съм по уверена, сигурно и вие си мислите че не може да претапицирате старата табуретка, но ако не се опита няма как да знаем. 
Съвсем случайно ме свързаха с betahaus за да им помогна с освежаването на две стари кресла в тяхното кафене, от там стана и масичка, и диван, и табуретки. Сега ще ви покажа какво се получи.
Ей такова кресло има и у вас нали? Ако "да" първо трябва да го разглобите, после да си купите нова дамаска и такер с кламери. Останалото е от дефекта - ефект!
 Мятате парчето плат отгоре и "зашивате" с такера отдолу, а излишното изрязвате и си имате ново кресло с минимален бюджет.
Масичките също не са проблем - първо се почистват от лака или боята, или мазните петна от манджица. Колкото и да ми е неприятно да го кажа - става само с шкурка за дърво и здраво търкане. За масичката в betacafe реших да направя един интересен детайл на плота имитиращ дъска за шах.

 От една стара книга си изрязах квадратчета и ги залепих върху плота. След това лакирах с прозрачен лак за дърво. А краката и канта на плота боядисах в черно.



 С дивана имах нужда от помощ, защото беше голям а аз не толкова :)

 В рамките на един работен ден бях готова естествено благодарение на помощниците ми Милен и Мартина и пришпорвана от това че и малкия ни Мартин ме чака у дома. 
По този повод искам да ви попитам дали би ви била интересна и бихте ли участвали в една работилница, в която да се майстори нещо такова, но с вашите столчета или масички? Няколко часа в които да научите кое как се прави от хора нямащи никаква представа за това :) шегувам се де - да научите от мен това което аз знам дотук. И ако отговорът е положителен, колко мислите че трябва да ви струва това? Ще се радвам да разбера.

13 коментара:

Анонимен каза...

Прекрасна Ваня,

От толкова време следя всичко, което правиш в твоя блог и толкова съм се възхищавала на нещата, които измисляш и след това претворяваш в нещо изключително красиво. Идеята ти да покажеш нагледно кое как се прави е повече от чудесна и с най-голямо удоволствие бих искала да се включа. Що се отнася до цената, оставям на теб да прецениш, колкото и да решиш, ще е въз основа на това, което можеш - а то е невероятно, и ще е напълно заслужена.

Поздрави,
Мария

Анонимен каза...

Бих искала да се науча как да си претапицирам такива стари столчета.

Анонимен каза...

Приветствам идеята. Виждала съм в много чуждестранни блогове, които наобикалям,
да се организират подобни курсове за реставриране на мебели, а не съм попадала на такива в София.
Цената трябва да покрива разходите за помещението, където ще се проведе курса, евентуално материали, възнаграждение на обучаващия и т.н. Катя

Vanya каза...

Катя радвам се че и ти си наясно, какво е нужно, защото нещата не са никак малко и точно затова се интересувам ако направя такава работилница, каква стойност би била по джоба на хората за да се запишат в нея? Както се досещаш ако обявя много висока цена шанса да участвам само аз е много голям :))))) не че ми е неприятна моята компания ама се гледам всеки ден :)

Unknown каза...

Според мен ще е интересно за много хора. Аз лично преди две седмици претапицирах столовете вкъщи именно вдъхновена от теб (до там ми стигат възможностите)! За цената е въпрос на лично виждане,материали, големина на групата и отделено време! Успех в това начинание!

Анонимен каза...

С интерес следя блога ви от три години. Приветствам идеята ви! колко би струвал курсът online?

Vanya каза...

Виж за онлайн курс не се бях замислила. Мисля че ще е трудно осъществим :(

R каза...

Много интересна идея, с радост бих участвала, но не съм от София. За нас, които не сме от София може да заснемате курсовете, които провеждате и да ги публикувате като видеа, също би било полезно :)

myflowers каза...

Според мен подобен курс или урок е най лесно осъществим точно онлайн. По този начин ще могат да участват повече хора, а начини за събиране на средства има доста.

Mariana каза...

Хммм, чак сега виждам , че е имало такъв въпрос, и аз съм за, онлайн по възможност , Колко бих платила? Ами хмм, зависи дали е един или няколко поредни... не знам, но със сигурност ще ми бъде супер полезен и приятен!!!!! Ще чакам развитието на проекта :)

Анонимен каза...

Талантлива Ваня,
аз се включвам първо,за да те похваля за всичко,което споделяш,за невероятната полза от твоите идеи,хитринки и опити ,и второ,за да дам своето голямо "ДА" за платени видеоуроци....достъпен,удобен и лесен начин всеки,който желае да се запознае в детайли с твоята работа и умения,така ще можем да се включим всички ние,които не сме от София,а си живеем в малките китни градчета на България :) :) :)Решението е в твоите ръце.

в очакване,Невена

Sean Gallen каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Sean Gallen каза...

Много полезна информация, благодаря Ви.
Мебели по поръчка Враца