събота, 14 януари 2012 г.

блуза от снежинки

За следващата идея ще ви трябва да съберете няколко снежинки, може да използвате и приятел като този по-горе, но само ако не се облизва!
Миналата година си купих украса за елха - снежинки изплетени на една кука. С плетенето не съм много добра и ми изглежда много трудно да направя такава снежинка сама, но може един ден да опитам.
Тези снежинки така и не използвах за елхата, но ми минаха няколко идеи за това какво мога да направя с тях. Едното от нещата е следващата идея...
... заших снежинките върху една стара бяла тениска с много хубави бухнали ръкави.

Получи се доста заснежено! Бях като генерал с много ордени "снежинка", за специални заслуги и приноса ми към коледния дух по празниците :)))
Много ми харесва в комбинация с кожено яке.
Другата ми идея е да използвам снежинките по подобен начин както на следващата снимка от gordongossip.blogspot.com,
... или като завеса от снежинки пред прозореца, подобно на тази идея от bugsandfishes.blogspot.com
Също и като отпечатам снежинките натискайки ги върху форми направени от гипс, докато все още не се е втвърдил съвсем, за да постигна ефект подобен на този от следващата снимка от www.womenbeforeus.com
но с вдлъбнати форми.
Или пък да зашия снежинките към някоя декоративна възглавница като тази от www.etsy.com
Много идеи се насъбраха, но няма да ми стигнат снежинките.

Няма коментари: