петък, 16 март 2012 г.

Animal Rescue Sofia


 

Нали съм на вълна животни, искам да споделя с вас какво ми изпрати Мая в пощата относно предишната ми публикация, че си търся куче за което й благодаря :) Връзка към сайта на Animal Rescue Sofia, където желаещите да имат домашен любимец могат да го направят като едновременно с това помогнат на някое бездомно животно. Имат и кучета и котета! Препоръчвам ви да го разгледате, а ако имате възможност може и да се включите с каквато и да е помощ за приюта, дори и като разходите някое от кучетата. Може и да изпратите и SMS по телефона. Аз ще направя всичко възможно да се разходя лично до там!

1 коментар:

Мая каза...

Ваня, много се радвам, че съм ти била полезна. Пожелавам ти бързо да се откриете с твоето куче, то е някъде там и те чака! И да се похвалиш! :)