сряда, 25 юли 2012 г.

Поднос за подарък ...и кафе с понички

 Това е подаръка за рождения ден на една много мила госпожица, с която учудващо за мен имаме съвсем еднакъв вкус за обзавеждане и декорация...,добре че има достатъчно мъже за всички ни :)))))) ... та накратко Дани...те всички Данита са мили, но не всички са госпожици :))))) Подноса си беше нейн, но обещах да го направя по-специален! Така се получи, че чак за рождения й ден успях да го подаря. Беше готов доста преди това, но все не намирах време да се видим. Няколко пъти дори му бърсах праха!

 Нарисувах й ето това момиченце.
 Боядисах дъното на подноса, за да имам едноцветна основа за това, което му бях наумила. Боядисах също и една линийка в жълто... за разкош :)
 Изрязах част от текста на едно френско списание за декорация, защото Дани го владее френския. На мен ми беше лесно...нали не знам какво пише, така че всичко мога да си залепя! Не успях да намеря нищо по-пикантно :)))) Тя после да му мисли като седне да си пие кафето с някой французин на моя поднос :) Почти съм убедена, че не пишеше нищо притеснително... мисля!
 Залепих си изрязаните текстове с лепило върху боядисаната в бяло част, но ми стоеше много скучно.
 Затова след като "преспах", реших че ще рисувам с туш върху хартията. Намерих си отдавна забравените рапидографи, с който чертаех в университета и за мое учудване едно от шишенцата с туш все още ставаше...явно марката си е марка! След това обаче дойде време да лакирам хартията, за да я запазя максимално дълго...все пак ще има петна от кафе, а те знаете остават дори по зъбите. Освен ако нямате дъвки, но някак не беше удобно да го облепя и с дъвки :))))) Като казах дъвки се сетих за тази реклама...много ми е любим момента със самоубийството на поничката :)
 От лака за дърво обаче, ми се размаза туша! Затова трябваше след това да маскирам някой дефекти. Използвах отново текста от списанието...изрязах и налепих няколко кръга от хартията :))) "Няколко" е слабо казано, както се вижда от следващата снимка на вече готовия поднос. Хареса ми как стана въпреки това!

 Сега е време за кафе...и понички!

10 коментара:

Екатерина каза...

Много красив и оригинален поднос! Поздрави!

Анонимен каза...

Сладурско!

Елена каза...

Много е красив и по френски изискан. Ще се пие много кафе:)

Detelin Markov каза...

Здравей, Ваня, имам нещо интересно за теб. Номинирах те за Libster Blog Award, повече за това, какво представлява тази "игра/награда" има тук
Публикацията, в която можеш да научиш за твоята номинация е тук.
Играта, която е свързана с номинациите и самата награда е интересна. Помага да станат по-посечавани блогове като този.
Поздрави и прохладно лято!

Radina D'Amore каза...

Присъединявам се и аз :)
Чудесно се е получило! Много ми хареса!!!
Поздрави! :)

The witch каза...

Фантастично!
Ще съм благодарна да споделиш какви боя и лепило използва. Харесват ми дребните домашни проекти от този тип и с удоволствие ще си направя нещичко.

Vanya каза...

Лепилото беше Ц200 а боята е водоразтворима бяла боя. Най отгоре има лак - отново водоразтворим за дърво, но от този прозрачния без акрилни ефекти :) С лака върху хартия няма проблем, но се получава размазване ако има нещо рисувано върху нея.

Анонимен каза...

Сърдечно благодаря за бързият и точен отговор.
От тук научих много полезни неща. Поздравление за прекрасното място!
Моля за още един съвет. Имам поизносен пластмасов стол, които искам да декорирам с декупажната техника. Питам се, дали ще се получи, дали лепилото С200 ще хване на пластмасата или ще е необходимо да се обработи повърхността с шкурка?
Ще се радвам на вашия отговор.
С пожелание за ведра и усмихната нова седмица!
The witch

Vanya каза...

Може и на "ти" :) За пластмасата мисля, че може и да стане. Най-добре е да пробваш отдолу на седалката за да видиш дали ще се получи. Успех!

The witch каза...

Благодаря за съветите. Ще пиша веднага след като експериментирам с пластмасовия стол.
The witch