сряда, 12 декември 2012 г.

за складирането у дома или къде си държа чувала с подаръците?

Да се оплача... все още нито звук нито стон от новия ни диван :(
А направихме вече малко разместване като изнесохме стария. Сега си нямаме нито стар нито нов диван и у дома всичко е едно върху друго, и е пълен хаос. Било подредено и всичко си имало място...ама друг път! Имаше един виц за разговор между деца:  "Татко каза, че ще ми купи колело ама друг път!" ...така стоят нещата с дивана. Вече вкъщи няма реплика от сорта "да ходим да поседнем" ние направо си полягаме! Сега да ви споделя и за това къде държа чувала с подаръците? Ето така изглежда в тези лоши дни без ред, малко преди да изнесем старото ни диванче ...
Много съм разочарована от човека, на който си поръчахме новия диван. Заради него лошите дни се удължават! Всеки път казваше "събота или неделя" и от тогава минаха поне четири съботи и недели! После и на телефона си не отговаряше. Не уважавам хора, които не си държат на думата. Ако не ми го направи докато родя, ще го почерпя само с домашно приготвена кърма! Някой пият една студена вода, а у нас кърма :) Това беше старото ни диванче, без възглавнички ...
 В любимия ми skybrown цвят :) или беше skyshit? Сега на негово място преместихме леглото за да освободим за новия диван.

 И ето тук трябва един ден да има много шкафове и диван пред тях.
 Сега всички възглавнички са на леглото, но като дойде време за лягане става сложно, защото трябва да преместя всичките... о, то няма върху какво да ги преместя :-/
 Трупам ги върху креслото, което сме избутали до прозореца и ми се получава нещо като Великата Китайска стена. Около него е пълно с кашони и пликове, предвидени да се приберат в раклата на дивана.
 На мен лично ми се струва много претрупано вкъщи. Дори и сега, когато сме без диван. Като почна да чистя много се изнервям! Трябва да размествам за да почистя всичко, пък и кабела на прахосмукачката все ще се закачи някъде и с дърпане не става, а трябва да се разходя до там за да го откача и накрая откачам аз.
 Иначе всичко побирам в шкафовете, просто вадя едни неща и на тяхно място слагам други, за да разнообразявам декорацията. Имаме и един гардероб в антрето, който ползваме като склад. Той е гардероб, но дрехи в него почти няма, единствено дебелите зимни якета :)))) По едрите неща нося и при родителите ми(като латекс, бои и др.от този род)и е много неприятно като затърся нещо, което ми трябва в момента, а то се окаже при тях, затова понякога нещата стават бавно или си ги разнасям редовно. От време на време правя чистка, защото се натрупват и много непотребни вещи. Имам и няколко картонени кутий, който държа върху шкафовете (за коледната украса, архив със сметки, платове и неща, които ми трябват, но не използвам редовно).
 Долу пък, под бюрото имам една плетена кошница или кутия по-точно, в която слагам списания.
 Малко неща съм изхвърляла, но понякога се налага. Трудно ми е ама когато трябва - трябва! Давам им шанс известно време да ми потрябват за нещо :) Много би ми харесало да е по-празно и свободно вкъщи, но засега единствено поддържането на ред ми помага. Опитвам се в гардероба да не държа дрехи, които не нося. Когато се сменят сезоните махам зимните дрехи и на тяхно място редя летни, а тях ги вакумирам в пликове с прахосмукачката и ги складирам под леглото. Знам, че не е добре по фън шуй ама това е :) Пак добре, че не съм маниачка на тема обувки, защото тогава съвсем нямаше да се справим.

4 коментара:

Анонимен каза...

Здравей, аз съм тази с въпроса, заради който написа статията :) И аз наскоро реших да "поразчистя"...и цяло лято вкъщи задавам въпроси на семейството: Това трябва ли ти, ще го ползваш ли, колко често изобщо се сещаш за него? Успях да спася къщата от стари завивки, покривки, чаршафи, дрехи, посуда, шивашки материали, дори книги и списания (всичко отиде за бежанците). Декорацията е вече на санитарен минимум и въпреки това като започна да трия прах, ми писва. Сега постоянно търся още какво да махна от вкъщи - или раздавам, което става за употреба, но просто ми е писнало да го нося или гледам, или директно изхвърлям, защото на кой да подаря стара кичозна ваза, попаднала у дома кой знае как? Та затова и попитах - да видя още някой как се справя с купищата вещи, които държим у дома. Не мога да остана на маса, стол, матрак и котлон с канче - не съм минималист-екстремист, обаче понякога се задъхвам от вещи и грижата къде да ги прибера, подредя, как да си организирам мястото. А като дойде при вас детенцето, ще имате нужда от още повече място - дрешки, играчки, всякакви неща. Пожелавам ви да сте много щастливи и да ви е здраво, умно и с късмет в живота. Аз още чакам такова щастие в моя живот, но дано Господ е милостив и към мен! Поздрави, Силвия.

Bety каза...

Не знам как попаднах тук, но ми беше много забавно..:) В някои моменти, все едно разказвам аз...
Имаш страхотни възглавнички, нищо, че ти пречат- хухбаво е да чуе друга гледна точка, понякога човек....Аз пък имам така наречените пропсове, които завземат вече заплашително голямо място... Тъй като обичам да снимам на дъски, за да ги намаля, взех, че ги боядисах в различни цветове от двете страни.. Но с чинийките и чашките работата е много зле....
Беше ми приятно....
С пожелания за здраво бебче и много радостни моменти...и дивана, да дойде до Коледа...!!!

Jenny каза...

Стана ми забавно, като прочетох този пост. Мисля, че бях в около 6тия месец, когато поръчахме нашия диван. И нас ни бавиха така и накрая не ни вдигаха телефона и си спомням колко много се ядосвах...от тогава ми е обеца на ухото - по-добре нещо готово, отколкото по поръчка...поздрави и прекрасни Коледни празници :)

Vanya каза...

Благодаря ти за пожеланията Силвия, да ти се връща тъпкано :) И на мен понякога ми се иска да разкарам всичко и да опразня апартамента именно заради бърсането на прах. Сега наистина ще трябва в по-голям мащаб да опразня шкафовете за да има място за нещата на бебока.
Bety и Jenny дивана дойде:) Юпиии! Но има забележки, които ще се опитам да оправя преди да ви го покажа :) Bety това за оцветяването на дъските е добра идея, аз така си правя някой от калъфките за възглавничките :)