петък, 30 август 2013 г.

Чантичката на Винету

 Поради липса по магазините на чантичка, която да ми хареса, нещо от типа малка чанта - тип "джоб", се наложи да си я направя сама. Имах материали, но време не! Докато тати гледаше бебо Мартин, успях да открадна няколко часа. После откраднах няколко и докато бебето спеше следобед, в общи линии крада когато мога :)))) Използвах парче кожа, малко плат за хастар и един цип от стара чанта, която скъсах от носене.
 Направих си нещо като два джоба. Един от които малко по-малък за да влезе в другия.
 В горния им край заших ципа.


 На лицевата страна заших няколко пласта кожа за да оформя от тях ресни. Все едно е чантата на Винету! Нали и аз трябва с нещо да си яздя коня :)
 От обратната страна изглеждаше нещо такова преди окончателно да зашия ципа.
 За да закача дръжката си заших две кукички - различни са но това намерих вкъщи. Пак от някоя стара чанта. Все си събирам я цип, я копче - може да потрябват!
 Отвътре чантата е само с едно деление, но на мен не ми и трябва повече - нали е чанта "джоб", ще събере телефона, парите и ключовете, и памперс, и мокри кърпички, и сухи кърпички, и кремче за бебешко дупе, и ...и... и :))))
 Дръжката беше от балната ми чантичка :) От времето, когато бях принцеса и ходех по балове с каляската :)

 Нямам търпение тези дни да я разходя!

3 коментара:

Мирише ми на ЛЮЛЯК! каза...

Много ми харесва!

Криси каза...

Страхотна е ...

Unknown каза...

Браво, продължавай да крадеш време за още много творения :)