вторник, 20 октомври 2015 г.

Декор в син цвят

Напоследък нямам време! Никакво! На нова работа съм и нямам възможност да творя любимите си нещица :( Проектите хващат прах... пък и желание за каквото и да било също липсва. Мартин от почти година е записан на ясла, но я има два да е посещавал (постоянно е болен).Лятото беше във ваканция, но сега не иска да ходи и плаче ли, плаче - направо съм за психиатрия вече! Сега пак го гледа баба му, защото градината е в ремонт пък и ми се оплака, че лялята го била ударила по бузата, защото залял децата с вода - и в общи линии при нас е това :) Най-вероятно съм в дупка около наближаващия ми рожден ден (тя дупката е от месеци вече де :(  
И за капак съм подготвила няколко идеи за декорация в син цвят, но не само, за които намерих пролука за онези от вас, които продължават да следят блога ми и да се чудят "ко стаа?...аз я чакам а тя не пише....ама много е несериозна... аааааа!" :)))) Пък и така нещо приятно да има покрай всичко останало.
Ако помните преди време направих няколко часовника "сиренце" използвайки механизма от един модел на IKEA, но от него ми останаха доста пластмасови кръгли рамки, затова ги използвам за картинки и снимки. Сега изрязах една цветна (синя) хартия на точки и снимка на Мартин, които сложих в тази кръгла рамка. С едно чело на чекмедже и една стара вилица пък си направих декорация за кухнята.

Хартиите залепих с лепило C200...


... а вилицата с монтажно лепило (от куфара на Милен ;). Исках да я огъна като закачалка, но докато се опитвах с клещите и я счупих... малко, само два от зъбците липсват:)))) Първо я боядисах с червена, а отгоре със синя боя. Състарения вид на вилицата постигнах като изтърках синия цвят с шкурка за да се вижда червеното отдолу.
И така сега висят на стената :)

Имам и няколко нови попълнения елхички направени от пънче бреза и ароматни, декоративни пръчки. Малко Коледно да ми стане :) Те празниците не са далеко. Марто вече всеки ден ме пита кога ще дойде дядо Коледа? Че да му донесе кран!

2 коментара:

Unknown каза...

...и въпреки, че скоро не си писала, ние пак с нетърпение четем публикацията и чакаме да видим по-надолу финалният резултат.
Страхотна си, не се давай на дупката...ще премине и това...всеки, които твори те разбира много добре :) хихихих
Пожелавам ти муза, свободно време и поводи....
Happy, happy day.... ♫ :)

Мариана каза...

"ко стаа?...аз я чакам а тя не пише....ама много е несериозна... аааааа!" :)))))
Сладур любим, макар и дистанционно непознат..Да не казвам гръмки думи, но винаги ще очаквам да напишеш нещо, независимо, че не е всяка седмица.. То ясно че ремонтните дейности и създаването на нови неща или преобразяването им иска време и пари и много време и пари и разни други неща.Така, че няма проблем, че е по-рядко, хич не се притеснявай, ами излизай от дупката или просто я сложи в средата на масата и направи място за чадър, естествено :)))
Ми има такива периоди, ще минат, е не е много приятно, знам, но пък минава, а и най-важното е налице, семейство, сладко момче, и разкошна почти завършена мароканска дневна, хайде, смайл. Хубав ден и дни нататък, всичко се нарежда уникално добре