четвъртък, 4 август 2016 г.

Стол X

 Стол "X" - от много време го заглеждам по заведения и кафенета. Не че ходя по заведения - само гледам как другите си пият там кафенце, а аз все съм на работа или бързам :) Къде ли не го търсех, но навсякъде беше на много неприемлива цена! Един ден съвсем случайно го намерих. Всъщност открих два броя в магазин за мебели втора употреба :) но и те стигат, защото и без това искам да сложа различни модели столове в трапезарията у дома. В кухнята ми като декоративен елемент има няколко "X"-елемента по вратичките, по плочките и т.н. затова си бях набелязала тези столове. Те имат този елемент в облегалката, а и много ми харесват!
Бяха боядисани в бежово, което аз трябваше да освежа.
 Махнах боята с шкурка. За момент дори си помислих да ги оставя така, защото и трапезарната ни маса е с подобен ефект.




 Направихме и нови седалки - тапицирани с текстилната дамаска от завесите в стаята.


 Но боядисах столовете в черно! Не е много "моя" цвят. Едвам се сдържах да не са и те бели, но имаше нужда нещо да подхожда на кухненските ми дръжки. Първо ги започнах със светло жълта боя, но със зелената основа на масата не се получиха нещата. Комбинацията между жълто и зелено винаги ми се е струвала малко безлична и сливаща се, затова последен вариант - столове в черен мат.




6 коментара:

Unknown каза...

Разкошно е станало,супер!!!!

Анонимен каза...

ехаа, чудесни са :)

даниела ангелова каза...

страхотни са :) а каква е черната боя?

Анонимен каза...

Страхотна находка! Завиждам благородно😉. Дерзай талантливо момиче! http://www.comfort.bg/bg/%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%BE/view/3173.html

Unknown каза...

Ти си невероятно вдъхновение!! Удоволствие е да видя всяка нова твоя хрумка!! Всичко е направено точно в мой стил и толкова красиво, че сърцето ми изпуска 1-2 удара от кеф! Браво, браво!!

Vanya каза...

Благодаря ви! Черната боя е на Лакпром - Аквакрил - водоразредима;черно мат; Води се боя за дърво, метал и бетон.