четвъртък, 22 март 2012 г.

Honeycomb chair

Тази идея дойде благодарение на пчелите!  За рождения ден на Милен тази година един от подаръците, който получи беше нов офис стол на колелца. Да обаче му издраскахме подлакътниците на бюрото или по-точно на металната дръжка и затова трябваше да им измисля нещо. За мое улеснение те бяха дървени и трябваше само една шкурка :)

...малко от преди и след шкурката...
...дълго време стола изглеждаше така, защото все не ми оставаше време за тях.
Първо реших само да ги лакирам и да ги оставя в естествения им цвят, но после...
...после трябваше да стане интересно все пак! И тогава се появи идеята ...

 "Мечо Пух и Прасчо си вървят в гората и гледат две буренца с мед.
- Прасчо, сега ще ги ядем, обаче нямаме лъжици - що не идеш и не вземеш от вкъщи, а аз ще пазя меда?
- Добре - съгласил се Прасчо и тръгнал.
Връща се след време Прасчо и гледа - Мечо Пух лежи на земята, и около него се въргалят празните буренца.
- Ама Мечо Пух, ти си изял всичкия мед - разплакан казал Прасчо.
- Млъквай бе, свиня! Не виждаш ли, че ми е лошо!"


 Ме му е лесно на Мечо Пух :) и на мен не ми беше... с молив и след това с пирограф изрисувах и двата подлакътника наподобявайки  пчелна пита.
Най-накрая след около един месец размотаване и малко обгазяване с пушека от пирографа,  ги сложихме обратно на стола. Остана ми само да лакирам дървото, но все още го обмислям дали пък да не остане така.

Ето тази картинка която намерих в интернет също ми хареса ... може и да запълня някой места в моята пчелна пита.



2 коментара:

martiti каза...

еее, Ванче и Филип Старк ще ти завиди на фантазията и уменията :)...браво!

Ivette Petrova каза...

Супер се е получило! Браво :)