вторник, 10 май 2011 г.

frame your goodies

Не знам дали споменах, че от време на време променям някой неща в къщи. Омръзват ми или измислям нещо по-добро и променям...за добро :) Мисля, че трябва да има разнообразие, защото иначе свиквам с вещите и започвам да не ги забелязвам, а щом не ги забелязвам значи не ме радват. Милен ме попита онзи ден, какво ще публикувам в блога този път?!? ... и какво, какво...казах му, че ще е нещо, в което той няма никакво участие, ама никакво(това на шега разбира се)! Без него не може! Още не съм овладяла пробиването на отвори с бормашина в панел..., но ако стане, ще се снимам и обещавам да покажа. Надявам се да не се стигне до там, че голям смях ще падне, а и без това ми се подиграва като взема верта, че съм щяла да му захабя накрайника, щото така не се правело и "този звук" (едно такова прескачане, на накрайника...смисъл че нищо не правя, а само си въртя и го пиля от главата на винта) не бива да се чува и т.н.). Затова той работи, а аз нареждам и изнервям! Това го мога :)))
Винаги са ми допадали снимките на антрета с много рамки с фотографии или картини, затова реших да си направя и аз. За цветовете вдъхновението дойде от следващата снимка, на която попаднах някъде в интернет. Много ми харесаха декорациите по стената. Затова понапазарувах няколко фото рамки, няколко имах налични, няколко боядисах :)

Тези дървените много ми харесваха като цвят на дървесината, но не ми пасваха на цялостната идея, затова ги боядисах. Купих си жълта водоразтворима боя, но когато се прибрах в къщи, цвета й въобще не беше същия. На изкуствената светлина в магазина изглеждаше точния цвят, който исках, едно такова като горчица, но реално си беше жълто.
Смесих няколко цвята (жълто, лилаво и бяло) докато постигна този който исках. Единствения проблем беше, че имах латекс в лила вместо боя, но се получи!

След няколко слоя боя, рамките изсъхнаха и дойде време за снимките. Първоначално мислех да използвам само наши бебешки и детски снимки за да е по-весело, но по скоро ставаше осрамващо (за Милен де, аз съм си била красиво бебе :)))) шегувам се ... ей ама голяма шегаджиика съм, на чужд гръб), но както и да е, спрях се само на две бебешки снимки, а останалите сложих наши забавни и любими снимки.

Цялото това гласене беше за нашето антре. Там имаше две рамки с рекламни картички, които събирахме от заведенията преди време... сигурно ще кажете, че на доста заведения сме били :)
... ееее били сме :))))


Номера с правилното поставяне на рамките го видях от един блог, който всъщност беше инспирация да си направя и аз блог. Обезателно го разгледайте, много са забавни!
След като нарязах няколко рекламни листовки по размерите на фото рамките, ги налепих по стената, така както исках да ги монтира Милен. Важно е да отбележа, че маркирах и местата на окачвачите на рамките върху изрезките, ако решите да дупчите и вие. След няколко минути дупчене и шум, колкото и неприятно да е за съседите, вече можех да си окача снимчиците :)




7 коментара:

R каза...

Ехей браво, добре ти се е получило със снимчиците :) Интересен блог и много хубави идеи, поздравления!

martiti каза...

чудна кичуриика,а и колорита е много свеж - нещо ми се прияде сладолед чак:)...много топки, с много цветове...

Mira каза...

Е, страхотни идеи.Тъкмо съм на същата вълна-антрета.Много ме радва твоят блог:)Поздрвления

Vanya каза...

Марта така сега като каза за сладоледа и на мен ми се дояде :)
Благодаря ви за хубавите коментари!

Detelin Markov каза...

Интересна идея е боядисването на рамките, от няколко седмици съм си наумил да направя такова нещо вкъщи, но все още обмислям нещата... При теб се е получило прекрасно!

Анонимен каза...

Здрасти, Ваня, много си идейна и сръчна. Харесвам хора, които от нищо правят нещо. Реших да ти пиша,защото и аз съм луд фен на Young House Love, Клара и Бъргър. Покрай техния блог се запалих по "направи си сам". Ровя, когато мога, из блоговете от този сорт. Има страхотни идеи. Освен твоя блог, май не съм попадала на други български блогове на хора, вдъхновени сами да ремонтират домовете си. Поздрав! Силвия

Vanya каза...

Благодаря ти Силвия :) Наистина много надъхващо и вдъхновяващо ми действат блогове като Young House Love! Те бяха причината да започна и аз да публикувам нещата, с които се занимавам :) За съжаление нямам възможност да го правя всеки ден, а много бих искала.