сряда, 27 юли 2011 г.

broken decoration

Сигурно си спомняте нашата баня. Там на мивката има една малка керамична саксия с изкуствено растение. По-точно имаше саксия, защото един ден без да искам я бутнах и тя падна и се счупи. Голяма трагедия :) Само Милен беше щастлив от случилото се, защото така и не разбираше нуждата от това изкуствено цвете, на и без това малката ни мивка.
Така то остана без саксия, но аз му намерих нова, при това две нови, от които можех да си избирам. Първия вариант беше да използвам керамична саксия, която всъщност беше кофичка от цедено кисело мляко (За тези, които не знаят, България е известна освен с розите си и с розовото масло, също и с българското кисело мляко, което е много по-различно от йогурт млякото, по-кисело е на вкус, но е много полезно. Традиция е киселото мляко да се прави в керамичен съд, не че в друг не става, но така е по-вкусно).
Втория ми вариант беше една малка саксия от друго изкуствено цвете(което липсваше и саксията стоеше и се пълнеше с какви ли не дребни неща), която много ме дразнеше и реших да боядисам. Нали съм "на вълна" бял цвят, използвах бяла боя.

Да но после дойде дилемата, коя саксия да ползвам?
Остана керамичната! Стоеше ми по-добре с дървените аксесоари, някак по натурална и естествена като материал. Ако имах място и дневна светлина (да, нямаме прозорец на банята и е много неприятно) бих си сложила и тази керамична саксия, която засадих преди доста време. Харесала съм си и едни дървени постелки за баня, които предлагат в IKEA, но ще чакам да открият магазина в София и право там за стелки :)

Няма коментари: