четвъртък, 17 май 2012 г.

За боклука

Това е моята кампания "Да изчистим вкъщи" с участието само на мен :) Опитах се да навия една приятелка ако иска и тя да дойде да чисти у нас, така и така го прави у тях(това ми звучи като "защо да се мия, като пак ще се изцапам?"), но не се съгласи, затова аз съм си всичко - организатор, участник, съпротива! За начало трябва да изхвърлям боклука някъде. През терасата вече не е удобно, защото не съм си на село! Затова пригодих кофата за боклук. Някой велик гении ще да я е измислил! Досега използвахме една кофа от боя...
... изчистих я добре - те взеха че паднаха надписите. Замислих се, какво ли съм измила от себе си с тези препарати? По-добре да не му мисля много, че ще се разболея, нали щастливи са невежите.
След това със силикон налепих от любимите ми плочки върху кофата. Стана малко по-тежка, но тъкмо няма да я духа вятъра :)
Сега само си търся някой да я напълни с боклука от вкъщи.

3 коментара:

Екатерина каза...

Много готина кофа е станала! Супер идейка! А колкото до препаратите, аз веднъж с един изтрих печката на мама, та й свали боята:):):) Ужас!:) Гледам и твоят е свалял наред:):):)

c v e t u l k a knits каза...

Перфектна кашпа за цветя!

Vanya каза...

Когато препарата свали надписите по кофата, много се замислих дали да я оставя така и да използвам плочките за накоя саксия :)Виждала съм такива с налепени камъчета по тях и изглеждат много добре, но мисля че ще станат много тежки.