сряда, 4 май 2016 г.

Фототапет на стената

 Странно е как някой желания се сбъдват неволно. Преди години използвах това изображение като "desktop background", а сега у дома нещата изглеждат подобни :) 
Вярвам че почти всеки е гледал филма " The Secret"- Тайната, в който се разказва именно за това, как когато силно искаш нещо, така сякаш вече го имаш,  то може да се осъществи! Е аз явно, тайно и за самата мен съм искала точно този тапет :) Случайно във Vivre го видях на по-ниска цена от тази на официалния представител (Домко) на тапети KOMAR и естествено си го поръчах. Така празничката ни стена вече е пълна! Така изглеждаше в началото - без много мебели...
... после позапълних някоя и друга дупка с мебели. В дясно на снимката е и офиса на малкия ни Мартинчо, с много важните му неща, но се надявам скоро да си "сменят адреса".
И малко след рождения ден на Мартин (от тогава са балоните) стигнах до лепенето на тапета. Да си призная имах малки притеснения, че може и да не се справя, а само да го съсипа, но с малка помощ от още две ръце(тези на майка ми) успяхме! 
Тапета дойде на осем парчета, които трябваше да съединим така, че изображението да не се изкриви. Беше ми малко неясно как на крива стена картинката ще излезе права?
По съвет на един приятел, който е на "ти " с лепенето на тапети (но въпреки това не се съгласи да ми го залепи;) първо намазах стената с грунд, за да съм сигурна че няма такъв случай като да не залепне! Разчертах си с помощта на молив и нивелир линиите, определящи позициите на всяко парче  от тапета.
След това едно по едно залепихме парчетата, както беше отбелязано в упътването - първо от средата към краищата. Лепилото влизаше в комплекта и беше във вид на прах, който се разтваря във вода. След като заприлича на желе беше готово за употреба. Важно бе да няма бучки! Затова - можете ли да правите кекс, ще можете да лепите и тапети :))))
Стана божествено :) ... но това не е всичко! Тапета го нямаше на нужния ми размер, затова преглътнах това че няма да ми покрие цялата стена. Обаче малко трудно преглътнах кривите стени, които направиха недостатъка още по-видим. Един ден за да скрия тези непокрити участъци от стената съм измислила да използвам от онези стиропорени первази, които слагат по ъглите на тавана или някакви други подови первази (но по-дебелички). С тях искам да оформя нещо като рамка в която да стои тапета - все едно имам гигантска картина на цялата стена. 

Няма коментари: