сряда, 30 май 2018 г.

Проект "Куцият кон" 3 част - Финалът

 Това е първия, но със сигурност не и последния проект свързан с автомобил който правя. Нарекох го "Куцият кон", защото успехът му е с много голяма въпросителна! Само аз си знам, през колко препятствия трябваше да премина за да стане реалност. Само аз си знам какво, голямо удоволствие ми донесе резултата! Изрисуван е лично от мен използвайки маркери. Нещо, което все още усъвършенствам и не ми е известно да е правено досега в България. Надявам се да се хареса и един ден да не бъде просто хоби. Желанието ми беше да направя нов вид тунинг на автомобил - нещо като татуировка върху автомобил, което да го превърне в уникат, напълно различен от традиционната представа. Хората с татуировки ще ме разберат, но в случая друг със сигурност няма да има същата, защото дори и да искам няма как да я повторя напълно еднаква. Пък търся и неподражаемост все пак. Основните елементи разработих предварително на Photoshop, но по-голямата част от "татуировката" е freehand рисунка - както съм го усетила в момента. Не съм използвала шаблони, а рисувах гледайки от картинка. Ще ме направи много щастлива ако намеря съюзници за разрастване на тази идея в нещо по-мащабно! Надявам се с цялото си същество да ги намеря на предстоящия BMW Фестивал на 09 и 10.06.2018 в гр.Пловдив (Пловдивски панаир). Чакам ви! Аз съм там и двата дни, а колата няма как да не забележите - търсите нещо в цвят "казан" из тълпата или кола със стикери с надпис "CKNO" - това мисля, че е ясно защо :) 















2 коментара:

peSho каза...

Чудесна е!

Vanya каза...

Благодаря!