сряда, 2 май 2018 г.

Проект "Куцият Кон"

 Ще бъде една дълга история...
Надявам се с добър край!
Не ви споделих, но след няколко шамара от живота, тотално съм за жълта книжка и абонаментна карта за четвърти километър. И даже ми харесва! Вярвам само в едно, че въпреки какво ти говорят хората (дори и най-близките) - правиш това, което чувстваш с цялото си сърце, ако ще всичко да се срине след това! 
Така се зароди този проект. Кръстих го "Куцият Кон". Името е вдъхновено от реакцията на един приятел, когато му казах че съм купила точно този модел кола. Хареса ми повече от  другото предложение -" the Компот". 
Тук нашите ще ме убият(защото не съм им казала, а и съм на 35години... мамо), но след като не намерих друг начин, и след като никой не повярва в идеята ми - изтеглих кредит и купих кола, върху която да направя всичко това, за което ме сърбяха жестоко ръцете от известно време. Идеята ми е да я продам след като я завърша, естествено с някаква минимална печалба само за да се завърти колелото. Или поредния шамар от живота! Едно е сигурно - ще се мре, някога затова взимам и правя колкото и каквото мога. А и ... не разбирам много от коли :)))) 

Кончето в самото начало...






 Първото беше да имам концепция и да не действам хаотично, блъскайки го с всичко което се предлага на пазара. Определих си бюджет, които да изхарча по тази кола. Записвам си всичко каквото съм сменила - филтри, масла, ремъци, аксесоари и т.н. Първото бе да поръчам фолио за интериорната част. Залепих го сама. Изгледах много клипчета в интернет със съвети как се прави, как да си сваля лайстните... използвах пистолет за горещ въздух за облите детайли. Фолиото купих от carbon.bg - драскана черна стомана.
Преди фолиото:
 Със фолиото:
 Разглобих всички лайстни използвайки вилица облепена с хартиено тиксо за да не надраскам повърхността... счупих само една щипка :)


Резултатът - черна лошотия. Страшно ми хареса.


Дойде ред на джантите...
Беше забавно! Резултатът бе, че направих и мускули сваляйки и качвайки джантите(18-ки) с гумите по няколко пъти, защото нямаме вече гараж и ... благодаря за приятелите с гаражи, скара и бира! Момичета от бирата също не растът гърди :)

Купих си водна шкурка 600 и 1200. Гледах много клипчета отново, слушах много съвети от мъже. Поради липса на пистолет за боядисване си поръчах боя (разбирайте цвят по рецепта, малко HONDA + щипка SUZUKI, дето го няма на щанда в магазина), която ми напълниха във флакони - заминаха четири флакона за всичките джанти. Цвета го кръстих "казан за ракия"...ей след малко ще ме разберете защо?

 И тук вече върху мръсницата...
 Мнозина ме разубеждаваха, когато видяха боята на флакона, но върху джантите имаше масово одобрение, въпреки че бе нестандартна комбинация. Щях почти да пикна от кеф :)

 А това отдолу са болтовете за джантите. Поръчах ги при един стругар... само за да вметна какво ще се случва в следващата ми публикация. Пикането ще продължи :)))

5 коментара:

peSho каза...

Харесват ми тези козметични промени без излишен кич. Много добре е станало "куцото конче"! :)

Vanya каза...

Значи няма да ти хареса какво ще му причиня по-нататък :))))

peSho каза...

А може да бъда и приятно изненадан ако е направено със стил, който притежаваш. Това го твърдя след видяното от мен в този блог. ;)

Detelin Markov каза...

Фолиото определено много му ходи. Джантите нещо не ми се връзват още, но да видим по нататък...
Успех с проекта!

Наталия Каращранова каза...

Евала за начинанието..
Довърши го този и ти пращам на братми бавареца :)
Очакваме с нетърпение финала :)