събота, 15 декември 2018 г.

Женски работи?

Тази публикация е за жените и колите ;) и не само. Искам да споделя няколко неща, свързани с новата ми страст - рисуването върху автомобили. Много неща ми се случиха тази година. Участвах в изложение за тунинговани BMW автомобили, снимаха моят автомобил във видео на Bri4ka.com (17:00минута), намериха се хора, които харесаха идеята и ми дадоха възможност да направя нещо и върху техните автомобили. Беше истинско удоволствие, това че ми гласуваха доверие без да имат ясна представа за крайния резултат. Намериха се и такива, напълно непознати, които ми помагаха с каквото могат за да се получат нещата. Благодаря Ви! С първата, която нарекох Куция кон вече сте запознати...
А това е една от колите, по която все още имам за довършване, но определено се гордея с резултата.
Преди това имах възможността да изрисувам частично още един автомобил...
Наскоро и интериорни лайстни за друг автомобил, където работихме съвместно с Дани Ауто (на това се дължи перфектния гланцов ефект).
Направих си и страничка във Facebook - CiknotoCARart, където да качвам всички бъдещи проекти. Ще бъда най-щастливият човек, ако целия този труд доведе до нещо перспективно. Ще се повторя, но и така ще бъде малко да благодаря на всички, които ме подкрепиха и на тези, които участваха!

1 коментар:

peSho каза...

Справяш се страхотно според моето скромно мнение. Браво и успехи в бъдеще!