вторник, 24 април 2012 г.

Възглавнички с нови дрешки

Тези дни започнах с пролетното обновяване на моите възглавнички. Една след друга и скоро всичките ми възглавници ще имат нови калъфки. Днес ще ви покажа първите две.След малко повече от час "така-так" (това е звука от шевната ми машина)имах тази възглавничка с червен акцент. Това е времето с разшиването, защото както винаги втория шев си го разшивам... все нещо бъркам :)
Направих и специална фотосесия :)
Червената панделка не биваше да я има, но се оказа, че ми е останал недостатъчно плат и там, където е панделката имаше надписи, които трябваше да скрия( всички платове от IKEA имат надпис с името на дизайнера по края на плата, част която не би трябвало да се използва). Аз обаче го употребих и скрих каквото трябваше да не се забелязва с това парче панделка.
Интересна се получи... и с червен цип!
Следващата калъфка пък я направих от едно парче, което специално си запазих когато правих последната си чанта. Прилича ми на парти-сбирка с много охлюви... това са им хоботчетата с очите :)
Дано са ви харесали, защото скоро ще има още нови попълнения :)

1 коментар:

ароматизатори каза...

Много свежи новите "дрешки", особено комбинацията бяло с червена панделка :)