понеделник, 5 декември 2011 г.

винтер вижън / winter vision

Зима е! Не толкова студена колкото ми се иска и все още без сняг :(
Пожелавам си да има за Коледа! Ако всички го пожелаем вероятността да се случи е много по-голяма, затова не му мислете много :))))
А сега ще ви споделя една снимка от Pinterest, която ме вдъхнови да подготвя цветята в къщи за студената зима.

Преди време си бях направила декоративна възглавница от един стар пуловер.

От него ми бяга останали ръкавите и най-накрая оползотворих и тях. Използвах ги за да си направя калъфи за саксии. Имам други пуловери с много по-интересна плетка, но ми е жал да ги нарежа. Поне ще изчакам да отмине зимата, че може и да ми потрябват :)


Накрая вече се отнесох... и всички цветя вече са с вълнени саксии или както Милен каза "цветята вече са с Винтер Вижън" :))))

7 коментара:

Nelly's handmade каза...

Хе хеее... много весело! Със сигурност им е много топличко и уютничко на цветята :)))

Rossitca каза...

Много хубаво са се получили! Страхотна зимна одежда си им скроила!

почивки лято 2012 в Турция каза...

страхотни декорации, много ми харесват ще открадна и аз малко от идеите, поздрави и до скоро

почивки Франция каза...

Wow......какви интересни неща човек може да си направи от неща, които вече н ему трябват и не използва. Очите ми останаха по красивата възглавничка. Много ми харесват комбинацията от цветове, много изтънчена. Веднага се сетих за поне 3 пуловера от които мога да си направя такива разкошни възглавнички, а не да давам сумати пари за подобни в магазините. Направи си сам е много по-добре и ще бъдат много по стойностни.Идеята как да си увием саксиите също е добра. Така всички ще бъдат еднакви на външен вид и рядко ще се срещат такива. Поздравления ще очаквам и нови идея да споделите с нас тук в сайта.

почивка малта каза...

Идеята да облечем своите саксии в плетени пуловери е невероятно предложение много благодарим.

маркови парфюми каза...

Очите ми останах в тази разкошна възглавница, която където й да я сложиш ще си отива на интериора според мен.Идеята цветлетата да бъдат главно от една страна е страхотна и тези цветове са много красиви.Определено ще се опитам и аз да сътворя нещо подобно хем по големи хем и по малки възглавнички в този стил.Имаш желание да твориш виждаме го и най-вече три се получават успешно нещата поздравления.Това за саксиите също ми хареса.

почивка тунис каза...

Направените по този начин саксии изглеждат доста по уютно и красиво и сега ми дойде чудесна идея по този начин да облека едни огромни саксии, които са на село, ще стане прекрасно атмосфера и дост по романтична, само да избера подходящият цвят чорапки.Блога ти е страхотен.Има много идеи и се радвам,че ги споделяш с нас. Лилавото цвете с малките дребни цветчета е страхотно, ако видя такива непременно ще купя, понеже планувам една стая да бъде в бежавата гама с малко лилаво и зелено и ще стане чудно. По този начин може да се облекат и по стари мебели, е не с чорапи , но с някакъв вид плат.