сряда, 6 юни 2012 г.

Sofia Design Week 2012 - Vol 1

Споменах ви за SOFIA DESIGN WEEK 2012 преди време, ето сега малко снимки за тези, които не са успели  да разгледат обектите. Събитието продължава до 8 юни така че имате още малко време. Още снимки и информация може да намерите и тук. Ще има още снимки съвсем скоро...вдъхновявайте се!
Нестандартни бижута, холандски осветителни тела, македонски дизайнери, мебели  от PVC тръби имаше в A:PART:MENTAL на ул.Неофит Рилски 68. Там ни посрещна македонско девойче със затъпени ножове(по неин проект) :)))







На площад Славейков 4 в Столична библиотека имаше изложба на тема еко дизайн с участието на Лесотехнически университет.
табуретка за пресоване на хартия
това колело срещнах по пътя - много женствено :)
Изложба на осветителни тела на ул.Гладстон 51А галерия Арт Алея...








Едно от най забавните неща, които ми се случиха беше следното...Обикаляме си ние от място на място, от обект на обект (някой бяха доста отдалечени едно от друго) ... и пристигаме в заведение за хранене или квартално магазинче и какво да видим... в средата една маса (или стол според случая) и много мили домакини ни насочват натам с думите "Емииии... това е инсталацията!". В тези моменти на болки от излезлите ми мазоли по краката ми идваше да удуша някой от организаторите :)))) или нееее по-добре да го взема да обикаля с мен да види какво е! Ясно че ще има дизайнерски продукт, идеи и т.н. ама само по един ли? Добре че имам някакво чувство за хумор :)))  ама повече така няма да правите нали?
Ето я инсталацията!


Няколко забавни плаката от Телефонната Палата на ул.Гурко 4...
сърмичка :)




Следващите няколко снимки са от галерия - книжарница София Прес на ул.Славянска 29. Там има изложба на Мотомичи Накамура (е не е реално това име просто) и на Женевиев Гоклер - забавни и не съвсем нормални, но така са хората на изкуството!
Един въпрос - това малкото зеленото със сърчицето на дупето какво точно прави? Аз имам някаква идея ама да питам и вас.
red pants & марулчо


Във Фабрика 126 на бул.Мария Луиза 126 (от страната на Централна гара) за мен беше най-интересно! Там си направих чанта на PUMA по мой дизайн с шаблони, но съм разочарована  - явно нещо не направих както трябва и почти успях да изпера до основния цвят боите, които използвах. Ще ви я покажа като изсъхне на простора :) Имаше много игри, джаги и т.н
PUMA Creative Factory
моята чанта се пече във фурната на PUMА
Боите всъщност реагираха на слънчева светлина, затова чантата ми отиде на солариум :) а шаблоните се слагат отгоре докато се излежава в солариума, за да се изпече на бански (знаете как става, ако не знаете - силно се надявам да не ви срещна по плажовете, че може да ми остане травма)


...to be continued :)

Няма коментари: