събота, 4 август 2012 г.

Рамка с моливи

Наскоро беше открит магазин на KARE  в България и вдъхновена от снимка в техния каталог, си направих ето тази много специална рамка за снимки. Трябваше да унищожа няколко цветни молива, но те и без това не пишеха добре :) Помогна ми и моята племенница, като ми ги остреше с острилката. Моливите рязах с макетно ножче, а за да ги залепя към рамката използвах пистолет за силикон... огромния ми патлак :))))
Първо си избрах две от рамките, които сме окачили в антрето ни, но нещо не ми издържаха нервите да ги налепя и двете с моливи, затова засега само едната.
 И ето така изглежда вече готовата ни рамка на стената. Много шарено и весело :)



5 коментара:

Екатерина каза...

Идеята е супер! Нови дрешки за рамките! Аз не знам дали бих успяла, но ти си се справила блестящо!

Addii каза...

Цветно и с много настроение!

Rossitca каза...

Браво Ваня, страхотно си я направила.
Аз я видях първо от теб в пинтерест, после я видях на живо в магазина, и мисля, че твоята не отстъпва! Браво за сръчността и идеите!

Vanya каза...

Там в KARE е с доста по-дебела рамка и стои много хубаво, но аз нямах такава на разположение, а и това с рязането на моливите на ръка е изнервящо :)))) Благодаря, но идеята не е моя! Надявам се, че няма да видя призовка някой ден за копиране на дизайнерски продукти :)))))

Vesela каза...

В една кутийка събирам такива малки моливи. До сега не знаех за какво са ми, но вече знам ;) Най-дългите са по 5-6 см, точно за целта