вторник, 21 август 2012 г.

вълшебни килимчета

Боклуците за някой са съкровище за друг! С отпадъците, приготвени за изхвърляне от един мокет си направих нови килимчета за кухнята. Сега ще ви покажа как!

Помните оранжавите ми пътечки в кухнята. Временно си почиват  :)

 Ето и рецептата за новите:
Първо на гладка повърхност разтлах изрезките от мокета и очертах правилна окръжност. Естествено с максимално голям диаметър,  колкото ми позволяваше парчето. Аз лично си мерих по тази дървена окръжност за по-лесно.
 След очертаването с маркер, изрязах кръглото парче мокет с ножица, но това не беше всичко! За да не се разпадне килима ми след време, трябваше и да го обкрайча. Естествено шевната ми машина не одобрява такава дебелина плат и затова го направих на ръка. Истинска мъка продължила цял ден!
 Но резултата си заслушаваше труда с шиенето. Единствения недостатък на новите кръгли килимчета е че се пързалят по пода и ако не внимаваш може да се подхлъзнеш. Ще помисля за нещо срещу този недъг! Преди време исках да си купя от IKEA такива зелени пътечки, но цената им не ми допадна, а тези са ми изцяло безплатни, така че цвета им е страхотен :)))





9 коментара:

Елена каза...

О,килимчетата са вълшебни! За хлъзгането дали не би ти свършила работа онази гумирана лента,дето се слага за уплътнение на прозорци? Не знам оначе доколко стабилно може да се залепи на мокет...

ByBy каза...

Много добре са се получили килимчетата! И цветово се допълват със стената. Колкото до хлъзгането, ето това http://www.aiko-bg.com/index.php?show=p&sgid=64&pid=57884 трябва да свърши работа.

Мъх каза...

Много са свежарски;) Отново поздравления за добрата идея!

Pavlina Petkova каза...

Наскоро открих този вълшебен сайт и съм възхитена! Поздравявам те за креативноста, много ми харесва новата визия на масата! До скоро! :)

c v e t u l k a knits каза...

Къде е бутона Like да го натисна :)

Vanya каза...

Благодаря ви! Byby тази подложка наистина може да свърши чудесна работа. Аз си мислех за няколко капки силикон на гърба на килимчетата, но ако не ми се получи ще си взема една такава, въпреки че в АИКО по-добре да не ходя, че си излизам все с един куп ненужни вещи :))))

Анонимен каза...

здравей!адмирации към твоята креативност! ако обаче наистина се занимаваш с интериор професионално, а не за забавление, си доста далеч от добрия вкус.

Vanya каза...

Благодаря! Да, наистина се занимавам с интериор - или по-точно с мебелно проектиране и понякога с всичко останало.
"Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало гъза!"

Unknown каза...

Здравей, следя от доста време твоя блог :) само не разбрах кой гигант си използвала за заснемането на последната снимка :D ...Всичко е много готино. Тъй като ремонта вкъщи имаше рожден ден скоро, та моите благодарности за това,че много ми помогна твоя блог да не направи 2 годинки.
Поздрави Деси