вторник, 11 юни 2013 г.

Усмивка за снимка?

За да ме гледа засмяно малкия ни Мартин докато го снимам, си направих един аксесоар за фотоапарата. Специално за деца! Той винаги става много сериозен когато види обектива и ми е трудно да го хвана засмян, затова си купих един ластик за коса :))) Не за да си вържа косата, а за въпросния аксесоар. Използвах и две копчета...
 ... трябваше да направя очи на ластика. Изрязах си кръгчета от изкуствена кожа и ги залепих със силикон върху копчетата. Става и с моментно лепило!
 Развалих и една мартеница, защото ми харесаха някой нейни елементи :)
 От кожата си изрязах и нещо като зъби, които заших за ластика.

И сега кажете "Cheese"  или по наше му "Зеле" :)))
 Сега вече Мартин гледа право в обектива, ама пак не ми се смее :))) Явно ластика ми не му е толкова забавен, колкото на мен :)


3 коментара:

The witch каза...

Много хитра хрумка. Поздравление! Нека усмивките се леят из ведро!

merypoppins каза...

И на мен ми стана много смешно като видях крайния резултат! Със сигурност ще бъда много ухилена, ако ми направиш снимка с твоя фотоапарат:)

Algodão Tão Doce каза...

Amei conhecer o seu blog,achei lindo e inspirador!!!Maravilhoso família Deus abençoe.Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
Siga-me e pegue o meu selinho!!!

Obrigada.

Beijos Marie.