сряда, 4 март 2015 г.

Новите попълнения в моя магазин

В тази публикация ще има само продуктово позициониране, подпомагащо сивата икономика! Или с други думи ще ви покажа новите продукти в магазинчето ми на 10fingers за които не плащам данъци и не издавам касови бележки :)))) най-много някой мазол може да ми излезе.
Започвам с детска възглавничка, но познайте на какво прилича?


 ... отговора е ... "Медуза" със заешки пантофки (модел на Маноло Бланик).  Имам и едно облаче със старите чорапи на Мартин :)


А това е "Мечо"

Естествено имам и нови две стойки за таблет или телефон. Модел "Плюс"....

 ... и един модел "Елен" само за ловци и рибари.

 От обратната страна е решението на всички проблеми!

 Накратко това е от мястото на събитието!

1 коментар:

Unknown каза...

Вече съм много щастлив и горд притежател на едно прекрасно, бяло и вълшебно облаче с крачета с ушички и ииииии очички:))). Благодаря, Ваня! Златни ръце имаш, браво, момиче! Продължавай все така, напред и нагоре!!!А аз ще видя какво ще ми разкаже тази нощ облачето :)