понеделник, 13 февруари 2012 г.

Подарък за мен?

Искам да ви се похваля и да споделя една страхотна изненада за мен :) Съвсем неочаквано получих подарък и то от човек, когото дори не познавам?!? Една прекрасна и много мила дама ми изпрати ето тези камъчета с плетени дрешки...
...изключително приятно ми стана! Най-хубавото от цялата част с подаръка изненада беше посвещението, с което дойдоха тези камъчета при мен. Улучи точно в десятката Теди! Както всеки човек така и аз имам мечти, но има една,  която е над всички останали (а те не са никак малко :), която болезнено желая и за която продължавам да се боря дори и със себе си. Мечта за която бих се отказала от всички други! И тя ми пожела точно това!  Затова ще кажа само едно... БЛАГОДАРЯ ТИ ТЕДИ! Наистина ми разтопи сърцето :)
Ще споделя още няколко идеи по темата с камъчетата, които видях в Pinterest и мисля, че ще са ви интересни. Все пак наближава Деня на Влюбените и може да ви вдъхновят с идея за малък подарък изпълнен с любов, а ако няма любов винаги може да замеряте някоя влюбена двойка с тях :)))) Първата снимка от тук.
Следващите, който са досущ като моя подарък са от ето тук.
И тези малки сови и лисици, които много ми харесаха, ето от тук.
Малко Kunst с камъни.
И последната, за мен лично много интересна и забавна снимка от тук или направо тук в блога или тук от сайта на Hirotoshi Itoh :)Много изобретателно! Ето какво още може да направите с баба си или с ченето й ха ха ха. Да чувала съм че имам малко черен хумор :)

Няма коментари: