четвъртък, 23 февруари 2012 г.

Pay it Forward: Марияна

Докато надписвах пакетите с колетите за Pay it Forward, ми стана интересно, че три от тях съдържат "Яна" като част от името. И в моето име ги има тези букви, но наобратно :)Съвпадение или не, но и за другите ще има подаръци :)))) Това е подаръка за едната от тях! Вдъхновен от нейната страст към готвенето, в която може да се уверите от блога й. Но определено не е подарък, който бих съсипала с прорезни рани от готварския ми нож :)
Дъска, но от дантела! Благодарение на новия ми пирограф.
И след като я изрисувах, я скрих зад пласт от боя.
Използвах корк за да направя от обратната страна дъска за бележки и нови рецепти. Корка също боядисах със същата боя и изрязах в подходящ размер и форма.
Използвах парчета плат и силиконов пистолет за да оформя канта на корковата част.
След това залепих готовата коркова дъска към дървената...
... и ги затиснах с няколко тежки книги за да прилепнат добре.
Това е резултата! Исках да изглежда като стара, протъркана дъска и силно се надявам да съм го постигнала :)
Ето я и през погледа на Марияна тук.

13 коментара:

Lionelsa каза...

Невероятен подарък.

Mарияна каза...

Да, невероятен подарък!
Ваня, за мен е огромно удоволствие, да наблюдавам как си приготвила прекрасният ми подарък, постигнала си перфектен резултат ! Отново ти благодаря и очаквай скоро дебюта на дъската при мен! :))

c v e t u l k a knits каза...

ДОоообре, много яко!

Елена каза...

Прекрасен подарък! Наскоро открих блога ти и той веднага стана любимо място за посещение :)

c v e t u l k a knits каза...

Това по горе е Стенли:))) аз да добавя, че идеята е много оригинална, изглежда старинно-средиземноморско, какъвто стил ще бъде новата ни кухня. За първата сме ужасно благодарни на Милен, във втората се надявам да се включиш и ти с тази идейка, мисля, че ще пасне идеално на бяла състарена кухня, Ванче! Това петия поред подарък ли е? Има ли още изненади?

Екатерина каза...

Впечатлена съм от творчеството ти! Набързо отворих няколко публикации, за да погледна и съм удивена! Радвам се, че открих още едно чудесно местенце!:)

Vanya каза...

Благодаря :) Има още два подаръка Светулчице...така че очаквай продължение! А за кухнята мисля, че вече ви я измислих :)))))

toni_n каза...

Невероятен подарък!
Поздравления за прекрасния блог и сръчните Ви ръце!

Denitsa Mincheva каза...

От два часа разглеждам блога ти и просто не мога да си тръгна от тук
:-)...
Страхотен подарък е тази красива дъска!
Поздрави

Addii каза...

Прекрасна дъска,много си сръчна,многооо ....!

c v e t u l k a knits каза...

Лелее, страхотно, Ванче!!! Нямам търпение вече :) Направо страхотна идея е това!

Мъх каза...

Чудесна е, страхотен подарък!

Bety каза...

Ваня, за първи път попадам на блога ти, но чета Марианка и от там...Винаги ме впечатляват креативните хора, такива, които сами, със собствените си ръце и ум създават нещо красиво и стилно!
Възхищавам ти се! тази дъска е страхотна!!!
Ще те следя отблизо с нетърпение!
Сърдечен поздрав!